marți, 12 aprilie 2011

Scrisoare catre Fat-Frumos

Draga Fat-Frumos,
Sau cum te`ai mai numi tu, barbatul visurilor mele, te rog frumos sa nu iti faci aparitia. Nu glumesc! Nu veni la mine acum, nu sunt pregatita. Am sa fiu rece, nesimtita si egoista. N`am sa`ti ofer niciun pic de dragoste sau recunoastere. Lasa`ma sa mai intalnesc oameni nepotriviti, sa te pot aprecia la adevarata ta valoare. Acum n`am timp si energie sa te descopar, am sufletul ca un munte - rece, tare si de neclintit. Lasa`ma sa ratacesc, sa ma pierd si sa ma regasesc. Sa uit si sa`mi amintesc, sa fiu eu sau sa fiu alta.
Dar te rog sa nu ma uiti, sa te gandesti din cand in cand la mine. Uite, poti sa`mi apari in somn si sa`mi faci mai frumoase visele. Sa ma pregatesti. Sa pot anticipa si sa nu fug. Da, acum as fugi de tine... mi`e frica, intelege`ma... Prea multa minciuna si falsitate in jur. Nu te`as putea recunoaste, nu te`as putea crede.
Adio, Fat-Frumos, ne vedem candva...
A ta, sau inca nu, Innocence.

3 comentarii: