vineri, 13 august 2010

Stiu:)

Incerc sa scriu... si am asa multe in cap, ca nu stiu cu ce sa incep. Sau despre ce sa scriu. E asaaaa cald... si sunt cuprinsa de o lene imensa. Dar sunt asaaaa fericita:) Am invat sa elimin tot ce nu`mi convine, sa nu bag in seama oameni si cuvinte, sa ma bazez doar pe cei care conteaza. Ma trezesc in fiecare zi cu zambetul pe buze si am impresia ca ceva bun se intampla la fiecare pas. Sunt calma, relaxata, nimic nu ma scoate din pepeni... Nu conteaza daca fac ceva util sau doar las sa treaca timpul, simt ca invat ceva din fiecare gura de aer pe care o respir... Au fost multe si am trecut prin ele, dar nu m`am schimbat. Am pofta de viata, de agitatie... si am energie incat 24 ore nu mi se par de ajuns s`o consum... Ma pun in pat si ma gandesc la viitor, dar nu ma sperie... ma simt protejata, iubita, sprijinita. Le`as face cate o statuie unor oameni, dar nu stiu cum. Dar au ei statuile lor in Rai, pentru cata dragoste ofera (neconditionat). Am eliminat sentimentele negative si fac loc in sufletul meu simplitatii si sinceritatii. Stiu ca nu e usor, ca trebuie sa saruti multe broaste pana vreouna se transforma in Fat`Frumos, dar merita asteptat. Daca nu intalnesti oameni nepotriviti, n`ai cum sa`i pretuiesti pe cei buni. Am sa incerc sa uit ca dragostea doare, am sa incerc sa cred ca ochii nu mint si prin ei se vede sufletul. Mi`a spus cineva candva ca am incredere in oameni pentru ca am incredere in mine. Asa o fi... ma astept la sentimente asemanatoare celor pe care le ofer. Transfer in ceilalti felul meu de a fi si incerc sa vad prin ochii lor viata mea. Se spune ca asa cum ne vedem noi, asa ne vad si restul. Oglinda mea are cateva colturi sparte, dar inca ma vad bine in ea... optimista, curajoasa, ambitioasa, puternica! Cum ma vad in oglinda ta?

Un comentariu:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere