sâmbătă, 19 iunie 2010

Un strop de fericire.

Sunt asa fericita!!! Pentru ca in ciuda greutatilor, am langa mine oameni care conteaza, oameni care fac diferenta intre bine si rau. Oameni care ma iubesc, oameni care ma sustin, oameni care cred in mine. Si pretuiesc atat de mult ajutorul ce mi`l ofera, incat ma consider cea mai norocoasa persoana... desi imi lipsesc multe, desi viata nu e chiar draguta cu mine acum, nu mi`e frica de nimic, pentru ca am in spate oameni de aur care ma tin strans de mana si nu`mi dau drumul, indiferent de cat de jos cad eu... Am tendinta de a ma plange pentru ce nu am, dar mai nou am invatat sa ma bucur de ce am... sunt sanatoasa, sunt iubita, pot sa merg, pot sa miros, gust, simt, vad, aud, pot sa gandesc, pot sa vorbesc... pot sa zambesc si pot sa iubesc!!
Si cum "What`s meant to be will always find a way"... ceea ce trebuie sa se intample, se va intampla, oamenii pe care va trebui sa`i cunosc, ii voi cunoaste, oamenii pe care va trebui sa ii pastrez, ii voi pastra, oamenii pe care va trebui sa ii uit, ii voi uita. Am sa ajung acolo unde trebuie, am sa fiu cine trebuie, inconjurata de cine trebuie... pentru ca Divinitatea are un plan pentru fiecare si daca nu cadem, nu ne putem ridica... iar "un drum fara obstacole probabil ca duce nicaieri"...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu