vineri, 14 mai 2010

Da!!

Ok. Recunosc... am nevoie de TINE sa fiu fericita!!! Am nevoie sa ma iei in brate si sa`mi spui ca va fi bine, am nevoie sa`mi zambesti si am nevoie sa ma ti de mana, sa nu cad. Si daca totusi am sa cad, vreau sa stiu ca esti acolo sa ma ridici. Toti spun ca`i usor si am sa te intalnesc curand, dar mi`am pierdut rabdarea... m`am saturat sa cad si sa ma ridic singura, m`am saturat sa te tot caut... sunt aici, nu vrei sa ma gasesti tu??? Iti promit ca voi rade cu tine, te voi tine de mana cand ti`e greu si te voi lasa liber cand simti nevoia. Si nu, nu te voi dezamagi niciodata. Iti voi spune ce simt si te voi accepta asa cum esti... n`am sa vreau sa te schimbi. Iti voi zambi... iti voi fi mama, sora, confidenta, iubita... n`am sa te cert, am sa`ti incurajez visele... atata timp cat sunt si eu in ele... te voi iubi si vei fi parte din mine. N`am sa`ti cer nimic din ce nu`mi poti da... si nu voi fi perfecta, voi fi aceeasi copila dezordonata ce viseaza sa creasca. Alaturi de TINE... vreau sa ma inveti sa te cunosc, vreau sa ai rabdare si ma iubesti. Nu vreau sa fi perfect, vreau sa fi om, sa ai defecte. Vreau sa incerci sa ma cunosti, vreau sa ma lasi sa fiu eu. Si vreau sa fi cel mai important lucru din viata mea, pentru care as renunta la tot, dar sa nu fie necesar sa renunt la nimic.
Si am sa te astept... iar daca n`am sa te recunosc, recunoaste`ma tu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu