joi, 4 martie 2010

Eu cu mine. La persoana a 3`a.

- Ce crezi tu ca e cu adevarat important in viata?
... - fericirea... !!
- Dar fericirea nu e ceva de sine statator, nu exista in lume fara a fi legata de ceva...
[si acum am picat pe ganduri.]
- Puteam sa jur ca stiu ce inseamna. Acum am uitat. [...] e important sa iubesti. da, sigur viata nu are sens fara iubire.
- Viata are sens daca i`l dai. Nu neaparat iubirea e sensul si scopul vietii. As zice ca`i da, mai degraba, farmec.
- Hmm... da!! iubirea imprastie culoare si parfum. Pe oameni si in jurul lor. Imi amintesc ca era frumos sa iubesti.[...]
...e important sa crezi. In Dumnezeu, in tine, in oameni, intr`o idee, intr`un gand. Sa nu incetezi niciodata a crede. Dar nici a lupta pentru idealuri.
- Nu ti se pare important sa cresti?
- Sa cresc?! de cand ma stiu vreau "sa cresc mare". poate inca n`a venit timpul. sau poate am crescut si nu mi`am dat seama. si ma gandesc ca nu`i asa fain sa cresti... intervin responsabilitati, greutati, piedici... cand eram mica nu ma gandeam decat ca am sa devin cantareata cand am sa cresc. am descoperit ca n`am talent. acum trebe sa ma reorientez. dar lumea e plina cu de toate. am nevoie de ceva nou sa "prind la public"... aici e greul. toti muncim pentru acelasi scop, sa devenim "cineva". unii reusesc. altii renunta. altii nu renunta pentru ca in mintea lor e un scop.
- Care este scopul tau?
- Nu stiu scopul, dar pot sa`ti spun marea frica: sa nu mor fara a lasa ceva in urma. orice. doar sa`si aminteasca lumea de mine.
- Ce te`a marcat cel mai tare pana acum?
- Dragostea, clar! m`a invatat si m`a reinvatat cum sunt eu cu adevarat. mi`a dat lectii si m`a pedepsit cand am gresit. e dura... de aia imi place... nu iarta si nu uita. cand mi`e lumea mai draga, vine si ma trage de maneca. Iar eu ma indragostesc in fiecare zi... de mine, de el, de o raza de soare sau de vreun norisor zglobiu, de un gand, de un cuvant...e ceva ce ma defineste.
- Un lucru fara de care n`ai fi tu...?
- Mmm... greu de zis... cred ca reusesc sa ma regasesc oricum, in orice situatie. daca mi`ar lipsi un lucru, cred ca as compensa, si as fi tot eu. dar sa zicem ca fara increderea in mine si fara nevoia infinita de sinceritate n`as fi eu[auuu, am zis doua deja, daca trebuie sa ma limitez, o voi face la sinceritate - fara incredere in mine ma regasesc, fara sinceritate, nu!]
- Esti fericita?
- Daca fericire inseamna sa ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul ca azi voi face ceva "maret", atunci da, sunt cea mai fericita. si nu cred ca fericire inseamna a avea tot ce`ti doresti, ci a manipula o tehnica impresionanta de a visa.

2 comentarii:

  1. Ceea ce ai scris aici mi-a placut enorm, dar !!! trebuie sa existe un dar :D ca altfel nu sunt eu :D as mai avea ceva completari. In primul rand din cat te cunosc eu, as spune ca un lucru ce vine odata cu tine este nebunia, da! esti nebuna, dar in sensul bun! Totodata si pofta cu care iti traiesti viata, faptul ca desi sunt mai mic ca tine de ani imi ceri parerea si cateodata ma asculti desi zic cele mai mari tampeni. Si odata cu tine vine si voia buna, da! cu siguranta. Niciodata nu m-am plictisit stand de vorba cu tine si mai mult ca sigur ca m-ai facut sa rad. Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ..asa-i, poti sa ai tot ce-ti doresti si sa nu fi fericit...sau invers, sa nu ai nimic si sa fi fericit :) e complicat si cu fericirea asta.. ai scris frumos, imi place! :*

    RăspundețiȘtergere