marți, 20 octombrie 2009

Tears...


"Big girls don`t cry" - bullshit!!!! Eu sunt de alta parere: doar fetele mature pot sa planga. Din inima. Mi`a spus cineva(persoana apropiata) ca nu plang din inima, ci doar din furie. Tare m`a tulburat ideea asta si tare mi`a fost frica sa nu fie adevarata, in conditiile in care nu puteam sa plang. Da, nu puteam sa vars nici o lacrima, pentru nimic. Aveam un mare bolovan in loc de inima. Iar bolovanii nu simt. Uff, cat mai eram de necajita din aceasta cauza, dar stiam si motivul: nu puteam sa plang pentru ca mi se terminase rezerva de lacrimi cu ceva timp in urma. Iar bolovanul acela rece si insensibil ce`l aveam in loc de inima nu ma lasa sa ma induiosez de ceva. De nimic. (Mai tarziu am aflat ca era cub de gheata, pentru ca s`a topit).
Cred ca lacrimile curata sufletul. Cred ca sunt o persoana buna. Imi place sa plang. Simt ca se duce rautatea din mine. Sunt nervoasa - plang - nu mai zic lucruri pe care le pot regreta mai tarziu.[...]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu