vineri, 30 octombrie 2009

Sinceritatea ma face sa ma simt umana.

E natural sa fi sincer. Si nu sustin ca eu n`am mintit niciodata; sau ca n`am s`o mai fac vreodata. Doar ca unele lucruri trebuie sa le tratezi in mod absolut. Sincer. Imi place sa`mi exprim sentimentele. Am o satisfactie speciala. La fel ca atunci cand primesc feed-back. De fapt, e normal. Fiecare om "cerseste" efectul actelor lui. Sa fiu mai explicita: atunci cand zicem/facem ceva, vrem sa stim urmarea. Ca e de bine sau e de rau. Nu conteaza. Important e sa fie. Absenta efectului dauneaza. Asa se explica si nevoia victimei de agresor - ofera raspuns(stroke) la actiunile sale. Dar n`am sa intru prea mult in psihologie; urasc chestiile false si simt cand un raspuns e fals. Aici prefer absenta decat inexistenta. Mda... multi ma stiu, putini ma cunosc!

2 comentarii:

  1. mai e o chestie, omul de obicei face multe lucruri pentru a iesi in evidenta din dorinta de a culege laurii buni sau rai, ce e mult mai rau din pacate in ziua de azi, ca oamenii au doar false pareri cu care incearca sa para sinceri, prin fata sa te mangaie cu vorbe si gesturi "sincere" iar pe la spate sa zica ceva sincer.
    p.s: imi place ce scrii :D

    RăspundețiȘtergere